fredag 31 oktober 2008

Massage

Jag är helt slut efter passet. 30 min effektiv step kan bli otroligt jobbigt. Pulsen var rejält hög och eftersom det var ganska lätta steg kunde man ta ut sig ordentligt. Första låten i coren fick jag enorm kontakt med magmusklerna och jag funderade på hur jag skulle orka en hel halvtimme. Jobbigt men skönt kämpade jag till målet.

Lunchen vart super god och efter den fick jag en välbehövlig massage av penny. Min rygg gör ont och mina latissimus fästen är grymt ömma :)

Till mellanmål blev det cashewnötter & smoothie.

Ikväll åker vi till Lindha, Pelle & Signe för att äta tacos och kolla Idol. För min del blir det mest att sikta in sig på grönsakerna. Ska njuta av en liten del köttfärs. Tar med mig en kesella till kvällsfikat :)

Skön fredag och jag hoppas på en likadan lördag.

Ha det gott och njut av kvällen.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING