onsdag 22 oktober 2008

Seg


Bild på mig för några år sedan :)

Vaknade krasslig i morse. Det var nog ingen höjdare för kroppen att träna igår. Är hes, hostig, snorig och tom på energi.

Var iväg till USM och coachade en timme tog bussen hem och nu ligger jag i soffan. Kommer nog ligga här hela dagen och vila, återhämta mig och få tillbaka energin.

På fredag ska jag på första besöket PA - till en sexåring. Ska bli mycket intressant och spännande.

Längtar hem till Karlskoga för att träffa mina vänner, gå på stan, umgås med familjen. Bara vara där jag känner att jag har en trygghet och att jag vet precis vart allting ligger. Satt och tittade och letade efter lite tåg osv. DET ÄR ÄCKLIGT DYRT ATT ÅKA TÅG!
Jag får väl vänta tills jul och hoppas på att jag inte jobbar då! Annars är det kört.

Sitter med ett nytt spinningpass, letar låtar mixar och fixar. Det är en klurig väg att få ihop ett helt pass :D Jag som är så kräsen också :D

Ha det gott

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING