lördag 1 november 2008

Godmorgon

God morgon god morgon idag är det lördag :)
Träningsvärken idag är ÄNNU värre. haha, jag kan inte ens böja armarna uppåt. Mina axlar har fått sig en rejäl genomkörare och det är helt underbart att känna denna typ av träningsvärk igen.

I fredags när vi handlade köpte jag sojamjölk och det kan jag rekommendera starkt att ha till gröten. Supergott, det måste ni testa.

Idag blir det en sväng till stan och se om man kan hitta något. Men det är ju aldrig så svårt egentligen ;)

Har min vilodag idag, ska ev ta en liten promenad lite senare under dagen. Annars ska det bli skönt att återhämta sig och vila för att ladda inför en ny vecka. I morgon är det en vecka sedan jag började med "projekt fiia deff".

Ikväll blir det skräckfilm och stjärnor på is :) Lite kvällsgodis bestående av morötter, gurka, kålrot som man doppar i kesella.

Har ni några frågor? Ställ dom gärna och kommentera.

1 November dessutom. Då kan jag börja räkna ner. Min födelsedag är den 13 November :D

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING