tisdag 7 oktober 2008

Chocka kroppen



phu! Nyss hem kommen från passet och tanken från lördagspasset var att jag skulle lasta på i benlåten nästa pass jag skulle ha och såklart kunde jag inte svika mig själv. Så det vara bara att lasta på, eftersom jag hade sagt så så fick det bli så. JISSES, det skulle jag nog aldrig ha gjort, hela passet vart katastrof. Benen skakade och jag tänkte "Hur ska jag kunna köra spinning nu"
haha första låten på spinning och jag trodde jag skulle döööö. Det var bara att le, vara glad och skrika lite extra!
Kroppen behöver chockas och utmanas ibland! På lördag blir det att lasta på i bröst låten.

Penny var med på passet och det är allid kul! Bra kämpat skrutten ;)

Nu dags att äta det simplaste någonsin. Öppna burken - ÄT - NJUT :D

Andra avenyn & desperate idag! shooh kvällen är räddad :)

I morgon är dagen fullspäckad. Schemat får ni i morgon bitti :D

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING