torsdag 16 oktober 2008

Sjukling



Vaknade upp i morse av att halsen värkte. Blääääää!
Kan jag få bli sjuk på riktigt nu kanske? Jag har bara känt mig lite små hängig vissa dagar men aldrig sjuk på riktigt och det är fruktansvärt irriterande. Så gör mig sjuk ordentligt! Det är bättre att ligga sjuk ordentligt och låta det sitta i en till två veckor, än att man ska gå runt och känna sig små hängig hela tiden. Så GÖR MIG SJUK PÅ RIKTIGT NU! Så är det över sen.

Intervjun var inte förrens nästa vecka, så på måndag får jag vet vad det hela handlar om.

I morgon ska jag jobba på Life på Strömpilen, jag hoppas jag blir bättre tills i morgon för idag är det enda jag orkar o ligga i soffan o Sova Sova äta äta.

Det blir inge Pt pass idag, ingen vattenträning, ingenting. Bara vila!
Tack till Sandra som ställde upp och kör mitt pass idag.

Vill någon komma hit och hålla mig sällskap?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ser ut som du kollar på Desperate Housewives :) Krya på dig!

MIN GODING

MIN GODING