onsdag 15 oktober 2008

Body pump

Hej och hallå

PT-passet gick som vanligt super bra och efter det laddade jag med en banan och sen var det dags för Body Pump. Jisses, jag lastade på och ökade på varje låt. Jag är rätt seg och mör i musklerna nu kan jag lova. Ikväll blir det ett vattentränings pass, vi får se hur kroppen mår :)

Lite ändringar i schemat för dagen. Jag och Jenny ska ta en snabbis på stan och efter det åker vi vidare för att vara lite barnvakt åt Signe, Lindha är sjuk och ligger med feber. Då kan det vara hårt och ta hand om en liten ett-åring :D

1 tips - Gå aldrig på ett pass o var kissnödig. Det förstör hela passet! Se till att du har gjort ett besök på toaletten innan passet, sen kan du köra järnet!

I morgon ska jag faktiskt på arbetsintervju. Ni som har följt mig vet att jag var på en intervju på handikappsomsorgen för någon månad sedan. De ringde upp i morse och var intresserade. Så i morgon bitti är det dags igen :)

Ses i kväll :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad för slags tjänst?

Anonym sa...

Åh vad roligt att de hörde av sig.
Lycka till!!

Anli sa...

men hur ska du hinna me eyy jobb till gumman?! Take it coool :) Tyck om dä ju! Pöss

Anonym sa...

Ooh vad kul, håller tummar. Lycka till! Jobbar på gästis nästa torsdag med världen underbaraste ------ Vill du kanske ha ett telefonsamtal då?? ;) Puss /mimmi

MIN GODING

MIN GODING