onsdag 1 oktober 2008

Godmorgon

Godmorgon på er, fast jag har varit vaken en timme redan ;)
Idag kör jag vattenträningen kl 13.00 & 20.00 Ska bli kul!

Måste börja plugga lite produkter också, ska jobba på Life både tors & freda. Börjar bli lite nervös och jag vill kunna allt!!

Jenny åker till haparanda i helgen igen för att spela match. Jag kör pass på lördag annars har jag inga större planer. Jag hoppas på att få träffa Anna en sväng. Vore super skoj!

Sen nästa helg kommer äntligen mamma & pappa!! shoooho, jag längtar.

Nu ska ja kolla lite tv och njuta av tiden jag är ledig.

Skriver mer sen.

1 kommentar:

Anli sa...

Tja babe! Jag har lite papper om storsäljarna som jag kan ta med till dig imorron :) Oroa dig inte det kommer, man vill veta allt på en gång, jag var precis lika otålig när jag började. Syns på jobbet imorn då ;) Kram!!!

MIN GODING

MIN GODING