fredag 3 oktober 2008

Go kväll



Igår fick jag en välbehövlig massage av Jenny. Hela min rygg är full av muskelknutar och jag försökte stå ut smärtan. Efteråt hjälpte jag Jenny som ni ser på bilden med öronljus. Öronljusen är såklart köpta på Life och ska hjälpa att "tömma" öronen på öronvax. Jenny tyckte dom fungerade bra och beskrev känslan som tom i öronen när hon var klar :)

Idag har jag jobbat på Life och tog en shoppingrunda i butiken innan jag gick hem. Fick med mig en god Cranberry Flapjack (musli med tranbär "kaka") en mint 70% choklad kaka och ett bed time te med mig hem. Bild på detta kommer senare eller i morgon. Hoppas på att tet ska hjälpa eftersom jag har lite svårt att somna.

Har även kört ett Tc45 kl 17.00 Passet var FULLT !!!!! Superkul och det var skönt att få svettas lite efter en frusen dag på jobbet.

I morgon ska jag vara på Life strömpilen kl 11.00 för att göra en hudanalys. Ska bli spännnande och kommer säkert göra mig skräckslagen. Men ska bli kul att se hur huden mår och jag kommer väl lägga ner en hel del pengar på hudprodukter från Rosen serien.

Har sedan ett Bp + Tc express pass kl 14.00

Jag trodde att jag skulle få vila den här helgen men det är fullt upp och mycket att göra. Söndag är väl den enda dagen som jag kommer få vila. Sen är det ju ny vecka igen.
Nästa vecka kommer jag studsa på moln och dagarna kommer gå hur fort som helst för på lördag kommer mami&papi <3

Bilder kommer läggas upp senare eller i morgon.

Idag blir en tidig kväll. Sov gott / Trött och sliten tjej

1 kommentar:

Anonym sa...

hej vännen! du verkar trivas i din stressiga vardag.. :) Jag looovar att hälsa på så fort jag får ihop kosing till biljetter!! LOVE you big time!

MIN GODING

MIN GODING