tisdag 14 oktober 2008

Tvkväll

Här nedanför ser ni helgens shoppande och jag är nog en bortskämd liten snorunge :)
Men det tackar vi för, det var många bra saker som stod på inköpslistan och det kommer väl användas.

Idag ser planerna ut som så att jag ska städa, laga mat, träna express klasserna och njuta av tv kvällen ikväll.

20.00 Ugly betty
20.30 Andra avenyn
21.00 Desperate housewife
22.00 SÄNGEN

En lugn och skön tv kväll, det kan inte bli bättre. I morgon är det redan onsdag usch vad dagarna går fort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va bra du har det !! ; ) . Själv ska jag jobba te 22 . Fast jag o sötisen (Elin) tränade på David precis innan de stängde. Ett rätt hårt pass så jag känner mig mosad fortfarande ( 15,41 ) ;D

Ajjan

Anonym sa...

Mamma o Jag Tyckte att Helgen hos er var KANON.

Ha de Gött!

Vi älskar dig!!!!!!!


Mamma o Pappa

MIN GODING

MIN GODING