lördag 4 oktober 2008

Rosen Serien


Idag har jag vart på Life och gjort en gratis hud analys. Det visade sig att jag hade en väldigt bra grund hy men som var lite torr och sliten. Jag fick tips och blev 538:- fattigare och ändå fick jag 100 rabatt. Det gäller att prioritera vad man vill köpa ;D

Det blev en rengöring, rosen vatten och en fuktighetskräm för normal/torr hyr. Fick med en prov peeling och ett läpp balsam värt 100:-

Det gäller att ta hand om huden :)

Igår när jag kom till USM hittade jag ett nytt linne i min låda. Det tackar vi för!



Bild på det jag köpte från Life igår



JOO, har även köpt 1 kg natt protein. Kände att jag har behov av det när det blir så mycket träning så jag unnade mig det. Från MMSPORTS.


Snart dags för ett träningspass. Sen blir det soffan hela dagen. Jag måste återhämta mig och vila kroppen.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING