torsdag 2 oktober 2008

morgonpass

07.00 i morse stod jag och ledde vattenträningen. Det var några få själar som orkade ta sig upp på morgonen för att träna, och jag förstår dom. Det är tungt och kroppen har knappt hunnit vakna.

Hungrig som en varg skyndade jag mig hem för att äta en stor frukost.

Jenny har fått fria händer att göra om min blogg, eftersom jag själv aldrig blev nöjd när jag försökte ;) Hon är inte riktigt klar än men det kommer :) Vi håller tummarna!

Sitter just nu i soffan och förbereder mig inför jobb kl 13.00

Eftersom jag är så snäll och alltid ställer upp om ja kan, så tog ja på mig fredags passet Tc45 kl 17.00 Money money. Sammanlagt kommer jag köra 6 pass för USM den här veckan. På söndag MÅSTE jag få vila.

Uppdaterar mer efter jobbet. Stänger butiken kl 18.00 i kväll.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Fia!

Ska verkligen bli kul att komma upp hälsa på i Umeå.

Vi älskar dig!!!!!

Pappa o Mamma

Anonym sa...

Oooh, vilka söta föräldrar du har!!! Ha en toppen helg!
Puss o Kram /mimmi

MIN GODING

MIN GODING