måndag 27 oktober 2008

Jobb

Powerwalken i morse var svettig och rask. Tog idag 50 minuter så jag var 5 minuter snabbare än igår. Kan kanske bero på att jag råkade gå lite fel igår ;)

Pt-passet gick bra och jag drack min goda smoohie under passet :)

Till lunch blev det tonfiskwook. MUMS!

JAG FICK JOBBET!!! :D som personlig assistent. Ska bli super kul, jag & chefen ska försöka pussla ihop ett schema jag kan jobba efter. Då kommer jag ev kunna ha kvar mina pass på USM. Toppenbra.

Ska iväg o jobba på life i två timmar. Innan dess måste jag laga matlåda och VILA.

Updaterar ikväll. Dag 2 har gått bra än sålänge ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ahhh grattis till jobbet!

Anonym sa...

Åh vad skoj att du fick jobbet. Fast jag är inte förvånad. Jag visste det!!!!
Kram

MIN GODING

MIN GODING