tisdag 14 oktober 2008

Träning


Dom här två rekommenderar jag starkt!

Efter lunch var jag så trött och hade jordens huvudvärk så jag tog två alvedon och gick och vilade en kort stund. Jag och Jenny bestämde oss sedan för att åka och hälsa på Lindha & Signe. Vi fick en mycket god smoothie till mellanmål och vi slöade framför tvn eftersom de var lite småsjuka.

Vidare mot USM för att ha express klasserna, så o motiverad och slö som jag kände mig innan passet går inte att förklara. Men det är väl då, som det går som bäst! För fyyy tusan va kul det var och jag körde järnet!! Som alltid får jag världens lyckorus efter passen och man kan nästan tro att jag går på nått :D

Vi har precis ätit tonfiskgryta med bulgur och jag är super laddad för tv kvällen, åhh vad jag älskar dom!

Jag får så många söta kommentarer och det gillar jag. Fortsätt med dom :) hiih

I morgon är det full rulle igen. Ses i morgon bitti.

Ha en toppen kväll

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING