måndag 20 oktober 2008

Fullt schema

Mörkret börjar komma här uppe i Umeå, energin och motivationen börjar falla. Allting känns tråkigt med det är väl en sånn period i livet just nu när allt känns värdelöst. Man känner ingen glädje alls. Vi skyller på mörkret det måste vara det.

Idag har jag i alla fall vart på arbetes intervju och nästa steg blir att träffa familjen. Hittar jag kontakt med personen så är nog jobbet mitt :) Ska på en ny intervju i morgon som även den är inom omsorgen, så vi får se vad den kan erbjuda.

I dag har jag fullt upp detta står på schemat:

- Skriva klart PT-styrketräning
- Ringa öronmottagningen
- Leta spinning musik
- Ringa runt och leta efter ny lägenhet
- Kopiera utbildninsintyg
- Ringa Life-Strömpilen
- Ringa Les Mills

Har en del framför mig så det är lika bra att sätta igång. Uppdaterar mer ikväll.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING