måndag 6 oktober 2008

bedtime


Dagens outfit

Segaste dagen på länge, oj oj jag har bara legat i soffan och gått omkring i lägenheten och varit rastlös. Vid 19.00 fick jag äntligen åka iväg och hämta vatten träningsväskan på USM för att leda passet 20.00 Det gick kanon och det var varmt & svettigt.

Har precis duschat och ätit lite smått o gott. Sitter med en kopp bed time te och ser slutet av Bäst i världen. Jag & Jenny började kolla på filmen igår men drack av teet och båda somnade nästan i soffan. Teet funkar verkligen och Jenny vågade inte dricka det igen ;D


Anna & Alma var här och hälsade på :)
















För idag har jag ätit gröt 3 ggr :D haha MUMS

Sov gott

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för idag tjejen!! Så roligt att träffa dig igen.
Hoppas vi verkligen hinner ses igen.
Jag hinner ... hinner du?? ; )
Kraaaaam

Anonym sa...

Anonym??!! Nääää..
Mvh Anna

Anonym sa...

Mulle är bäst!! ;)

MIN GODING

MIN GODING