tisdag 21 oktober 2008

Tisdag



Patrik 1,5 gick igår på bion och självklart bokade vi biljetter till den! Klockren! Mer än så behöver man nog inte säga. Det räcker ju med att titta på Torkel Petersson så garvar man ju ihjäl sig. Gustaf Skarsgård får ett extra plus av mig då jag tyckte han gjorde en grymt bra roll.

Har precis kommit hem från andra arbets intervjun och är förvirrad. Hur ska jag göra? Vad ska jag välja? Vilket är bäst? åhh finns tusen funderingar i min hjärna just nu. Har ett annat jobb erbjudande som jag helst av allt skulle vilja ha! Men det får jag inte svar på förrens i december. Jag blir galen!

Idag blir det ett PT pass och 16.30 kör jag express klasserna. Är inte helt frisk än men jag får göra det bästa av situationen.

Nya spinning skivan är på gång nu gäller det bara att mixa ihop låtarna i ordning och vad exakt man kan göra.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, Patrik 1,5 är vekligen hur bra som helst!! =)

MIN GODING

MIN GODING