fredag 17 oktober 2008

9,5


Jag är mycket seg efter 9,5 timmars arbetsdag. Jag har knappt suttit ner på hela dagen och det värker i både rygg, rumpa och ben. Det har vart mycket folk som sprungit in och ut i butiken och försäljningen gick faktiskt bra. Kl 13.00 slängde jag in min matlåda i mircron men kunde inte äta den förrens 14.30 ... Då snackar vi fullt upp.

Pulver :]



Te-hyllan :]


Rosen Serien - När jag får lön ska jag bygga på min serie hemma med ögonkrämen :]



Äntligen fick jag i alla fall komma hem och slänga mig i soffan och kasta av mig skorna och bara andas. Taco till fredagskvälls mat och idol...... DET ÄR HELG! :D
Men att få jobba på Life är guld värt, att få hålla på med det man är intresserad av är en riktig höjdare!

Snoret rinner och halsen värker. Usch och fy och blä!

Hoppas ni får en bra fredags kväll!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING