fredag 3 oktober 2008

Lär känna mig

1. Vad heter du? Sofia Elisabeth Viola Olsson
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Oj, vet inte
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Gustav om jag blivit en kille
4. Vilket stjärntecken är du? Skorpion
5. Vilken årgång är du? -88
6. Vart bor du? Umeå
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? 3 ggr
9. Vart skulle du vilja bo? Just nu Umeå
10. Vilken skolklass? Jobbar
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Erfaren inom eget företag

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 163 cm
2. Hur mycket väger du? 60 kg
3. Hårfärg och frisyr? Långt och blont
4. Ögonfärg? Blå/gröna
5. Mest nöjd med? Midjan
6. Minst nöjd med? Låren
7. Skostorlek? 38
8. Glasögon? Nej, men jag borde ha, haha :)
9. Har du några piercingar/tatueringar? Japp en goding, Den hittar ni längst ner på sidan.

FAVORITER
1. Filmer? Bil&dans filmer
2. Låtar? Radio
3. Årstider? Sommar
4. Mat/dryck? Sushi, kyckling, fetaost, kaffe, vatten, vin, öl
5. Djur? Huuund
6. Färg? Grönt, svart, grått
7. Parfym? Hillary Duff, Ralph Lauren
8. Tv-program? Andra avenyn, Desperate Housewives, Ellen, Jag är tv nörd :)
9. Ämne i skolan? Tycker inte om skolan
10. Sysselsättning? Instruktör, PT, Life

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Skinnjacka eller träningsjacka Everest
2. Vad använder du just nu för skor? Nike sneakers
3. Favoritfärg på kläder? Varierat
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Träningskor + kläder, jeans, vantar & mössa.
6. Favoritaffärer? Stadium & Rut mfl
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Oj, beror på lönen såklart
8. Favoritmärke? Nike, Adidas, Miss Sixty
9. Vad har du för byxstorlek? Alla byxor är ALLTID olika och det gör mig galen
10. Vad har du för tröjstorlek? Allt från XS-M

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Har ingen morfar
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Läppbalsam, busskort & Mp3
b) Jobbväska just nu? Kalender, proteinshaker, antekningsblock, information om Life
c) Handväska eller liknande just nu? Använder bara träningsväskan
3. Vad är du beroende av? Kaffe, Mörk choklad, Lypsyl, protein och ja GRÖT :)
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Nivea
6. Vad tror du på? Utveckling
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Hmm
8. Vad köpte du senast? En pepsi max :D
9. Har du nåt husdjur? Nej, eller jo min kalle pojke i Karlskoga :)
10. Var bor du? I umeå tillsammans med världens bästa Jenny Gard

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING