tisdag 21 oktober 2008

kick


Ojoj! Jag har nästan vilat från träningen i en vecka på grund av halsen osv. Körde första passet idag och jag vet inte hur jag ska förklara känslan! Jag får en så enorm KICK och massa energi och lyckan bara flyger fram. Jag älskar att vara instruktör. Fick ett par grymt snygga nya brallor från adidas, Usm idag. Träffade Sandra i omklädningsrummet efter passet och vi diskuterade hur sköna och perfekta byxorna är när Sofia kommer in och börjar asgarva och säger: har ni haft dom där byxorna på passen!?
En deltagare hade tydligen kommit fram till Sofia efter gårdagens pass och sagt: du vet att era nya byxor är genomskinliga va?

HAHA och så har man gjort bort sig! Men man ska väl bjuda på sig själv ibland :) Hoppas på nya byxor som är lika snygga :D Hoppas jag inte skrämde bort deltagarna iaf. hahahaha

Har precis duschat och ätit, nu börjar tv kvällen.
VÄNNER
SOS GUTE
ANDRA AVENYN
DESPERATE HOUSEWIFE

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING