tisdag 7 oktober 2008

Ellen Show

PT passet gick bra och jag var riktigt pigg i morse.

Jenny och jag har vart iväg och handlat det viktigaste, igår tog "maskindisktabletterna" slut så vi kunde inte använda diskmaskinen. OHH jisses vad disk vi hade. Har man en diskmaskin blir man fruktansvärt bortskämd och det är vi verkligen. En dag utan diskmaskinen och vi hade varken bestick eller tallrikar. :D

Vi har ett otroligt fint väder idag i Umeå. Helt underbart och jag borde nästan gå ut på en promenad men disciplinen är inte på topp.

Har just tittat på Ellen Show och hon är ju klockren.


Nu finns jag med på USM´s hemsida. Bland personalen.
www.usm.se

Jag ser verkligen liten och ung ut både på bild och i verkligheten. Men det hör inte ihop med hur jag känner mig eller hur jag är som person. Jag känner mig verkligen INTE som 19 år och jag hatar att tala om min ålder för personer jag inte känner. I min värld finns bara inte 19.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING