måndag 6 oktober 2008

Hungrig

Jag trodde att det här skulle bli min FÖRSTA lugna vecka, trodde ja ja. Icke sa nicke, det ramlar in vik hela tiden och nu är jag uppe i 5 pass den här veckan. "Slapp" dubbelpass på torsdag iaf någon hann före. Men vem vet det kanske dyker upp ngt mer ;) hihi fast jag klagar inte, för det här är ju nästan det bästa jag vet. Men det är så sjukt bara att det verkligen håller i sig vecka till vecka. Träna Träna Träna. Det kanske är därför jag är så hungrig HELA tiden. Jag lovar, jag är verkligen hungrig hela tiden. Jenny får stå ut med mitt tjat om mat och att jag är hungrig hela tiden, stackare. :)

Äntligen har jag fått träffa Anna och Alma var med. Det var super kul att få se henne igen och hon är lika go o glad som alltid och hon mådde toppen. Hoppas vi hinner ses någon mer dag innan hon åker hem igen.

I kväll ska jag vik åt Anli - Vattenträning kl 20.00
Klart jag ställer upp för denna tjusiga dam, så mycket som hon har gjort för mig <3
Hon behöver få vila och ligga hemma framför tvn och återhämta sig. Hoppas hon unnar sig något gott också. Det är hon värd!

Efter vattenträningen har jag och Jenny planerat att sitta kvar i bastun en sväng. Såå gött det ska bli.

Bilder kommer senare :)

1 kommentar:

Anli sa...

Du är så mega jäfla fucking bäst stumpan!! TACK!! I lööööv you!!!

MIN GODING

MIN GODING