lördag 11 oktober 2008

Stjärnor på is


Middagen bestod av kyckling i ugn med mosarella & grillad paprika med pasta och gott vin. Till efterrätt blev det kaffe och mörk choklad. Mums!

HUR KAN JOSEFIN ÅKA UR STJÄRNOR PÅ IS!?? Skönare och härligare person får man leta efter. Om ni har kollat på vakna med the voice så förstår ni mig. Man röstar bara inte ut henne! Ge henne en chans att få utvecklas, hon är en person som man vill följa i programet. Rösta ut Malin, Torgny, Lars vem som helst men INTE Josefin! Åh, jag blir så upprörd. Jag kollar på allt som går på tv, alla tävlingsåpor och jag har aldrig någonsin röstat någon gång. Men NUU, nuuu röstade jag faktiskt på Josefin.
Jaja, nu får jag hejja på Marcus, han har skön stil och glider snyggt framåt.

Dags för sängen, ladda för en ny dag.

Puss & Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmmmmm... mumms!! Vad gott det lät!
Hälsa mamma & pappa!!
Kram

MIN GODING

MIN GODING