tisdag 30 september 2008

TJO, jag är speedad efter passet och det gick riktigt bra! Det var skönt att få köra ett riktigt hårt pass efter några dagars vila.

Vi har precis ätit bulgur, kyckling, grönsaker och feta ost. MUMS, och kaffe efter maten såklart.

Innan passet var jag & Jenny lite rastlösa, så vi bestämde oss för att ta en tur till Ersboda och kolla in nya butiken i sporthuset. Hur mycket kläder som helst och hade jag vart rik hade jag nog köpt upp hela butiken. Vi åkte vidare till team sportia och där ifrån kom jag ut med en ny spinning tröja.
På bilden ser den rosa ut, men den är mer röd och lite orange <3



Idag har vi parkerat i soffan hela kvällen. Det är ju massor att kolla på! och alla program är samma tid. ÅH! Jaja, jag väljer nog andra avenyn, Idol & Desperate Housewife :D

I morgon kör jag dubbelpass i vattenträning. Jag är laddad!!

Påvägen hem försökte jag leka fotograf :D

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING