söndag 8 februari 2009

Söndag morgon

Ohja och igår kväll tänkte jag att till klockan 10.00 kan jag ligga i soffan och slöa men sen borde jag faktiskt börja städa.. Men icke är det söndag så är det och jag jobbar faktiskt hela helgen så jag får ligga i soffan en liten stund till :)

Igår kväll efter jobbet fick jag en kvälls promenad pulsande i snön till Anli. Gumman hade lagat fisk i ugn med cashewnötter, ris, sallad och hembakat bröd. MUMS! Tack så jätte mycket för maten, suupergott!! (Nästa gång är det min tur att bjuda) Efter maten blev det fitness-festivals filmen och kaffe. VARFÖR VAR VI TVUNGNA O BETALA DUBBELHYRA JUST i DECEMBER?!?!?! Annars hade jag vart dääääääär juuu. Jag fick gås hud ett antal gånger och jag säger bara ujuj.

Tack till anli som gjort min bild -Sofiia- till bloggen :) Hon kan hon.. hihih

Hoppas jag hinner med ett inlägg innan jag traskar till jobbet.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING