måndag 9 februari 2009

Plötsligt händer det


Vaknade med världens ångest och hoppades nästan att något inte skulle stå rätt till för att jag skulle slippa jobba idag. Min kropp kändes så tung och jag ville inget annat än att bara ligga i soffan. Men plötsligt så händer det.... Jag skulle ha jobbat som PA i dag men de ringde och meddelade att de hade fått magsjukan (lider verkligen med dom) så detta innebär att jag blir ledig. Det kändes som en sten föll från min kropp och humöret blev tusen gånger mycket bättre. Kan ni förstå att jag är ÖVERLYCKLIG för att få 5 timmar ledighet idag, efter att ha jobbat i 9 dagar i sträck. 5 TIMMAR!!!!! WIIIIIIIIIIIII Finns gud?! haha


På med träningskläder och ladda med no explode ... dags för express klasserna kl 12 :)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING