måndag 16 februari 2009

Omelett

Som sagt jag gillar inte måndagar men nu snart är den över. SHOO ännu en vecka´s måndag avklarad - och jag lever!
Mina måndagar är fullsmockade av jobb, stress och fläng hit & dit.

Express klasserna vid lunch gick super bra och efter det har jag hunnit med att jobba både som PA och i repan på gymmet. 20-21 körde jag vattenträningen hej dubbelpass... träningsvärk sen i lördags så det skriker om det.

Jag går som jag har en pinne i röven... haha

Blev en omelett till kvällen
2 äggvitor
1 gula
5 skivor skinka
1 tomat
salt, peppar, basilika
1 dl keso

MUMS ...

Anli, bäst du laddar inför ryggpasset.. Jag ska allt ge igen ;)

2 kommentarer:

Anli sa...

challenge accepted. Och VARSÅÅÅÅGOOOOD muahhahhaaaaa

Anonym sa...

Kör hårt tjejer !! Så slipper ni "Köpa vingar för pengarna " Hahaha/ Ajjan

MIN GODING

MIN GODING