fredag 20 februari 2009

SJUK


Usch, ont i halsen, ont i kroppen, feber, tom på energi, ARG, JÄVLIG, SUR & FÖRBANNAD.

That´s me!!

Det finns mycket jag skulle vilja ändra på just nu och då menar jag inte, att jag är sjuk. Eller jo det också, men jag menar att jag egentligen skulle vilja vara någon helt annan stans i livet än vad jag är just nu.

I morgon skulle jag och Anli köra ben och peppa varandra men det blir inte mycket med det nu. USCH USCH USCH. Jag funkar inte när jag är sjuk. Hela jag blir blir kaos.

Gilla läget, vila, dricka vatten, äta mat - VILA

3 kommentarer:

Anli sa...

Tråkigt gumms, men vi tar d en annan dag, nu ska du fokusera på att bli frisk :)
Att man kan känna att man vill vara någon annan stans i livet, jag vet vad du menar. Men ofta är det upp och nedgångar, det måste regna ibland för att man ska uppskatta solskenet :) Visst finns det mycket man skulle vilja vara annorlunda, men så länge man kämpar för de man vill så kan man inte göra mer än så. Natti natt & sköt om dej!

Anonym sa...

Kul att följa en träningsblogg från samma stad! ;) Krya på dig!

Anonym sa...

Precis! Lyssna på tant Anli / Ajjan

MIN GODING

MIN GODING