torsdag 26 februari 2009

Dator

Tjooo här sitter jag & kikar runt efter en ny dator som står högst upp på shopping listan. Eftersom jag inte har någon som helst kunskap kring datorer så hoppas jag på er hjälp ;)
Har kikat runt lite på net on net och fann denna modell - Acer eMachines D620-261G16Mi
Någon som vet något om denna? Vill ha en bra bärbar dator till ett bra pris. Någon som vet? :)

Huvudvärk och seg i kroppen, skulle inte jag bli frisk? Blir soffan en sväng jaa guu va gött..

Ikväll ska jag på möte blir spännande. Ska försöka jobba lite hemifrån innan dess.

Funderar på vad jag ska laga till middag, tonfiskröra med pasta & fetaost?

1 kommentar:

Anonym sa...

Billiga datorer finns på Elgiganten nu när sportlovet börjar. Sen är frågan om vilken kvalite man vill ha, t.ex Acer till ett lite billigare pris.
Bra datorer finns hos Dell, kolla på www.dell.se.

Lycka till med datorköpet :).

MIN GODING

MIN GODING