fredag 6 februari 2009

Bebis


Först vill jag säga GRATTTTTTTTTIS till Anna & Michael som har blivit föräldrar idag, till en liten söt Melwin. Tänker på er och hoppas ni har det super bra! Önskar jag vore hemma och kunde hälsa på er!

Har precis druckit en natt drink och ska snart hoppa i säng. Måste ladda inför en jobb dag 11.30-19.30. phuu

Kan någon massera mig?! Speciellt min triceps just för tillfället, ont ont ont :)

Jag nämnde för några dagar sedan att jag skulle ta lite pics för att kolla formkollen. Har idag blivit fotad med en dunder kamera och på söndag ska bilderna bli fixade och sen får jag dom på en skiva. Ska bli spännande att se hur de blir och vem vet så kanske de kommer ut på bloggen.

Nix, nu borsta gaddarna sen soooovaa ... zzz

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING