onsdag 11 februari 2009

GRATTIS

TJOHOO & GRATTIS TILL PENNY SOM BLIR 23 ÅR IDAG!! Av mig fick hon en ansiktsbehandling och jag var så nära att köpa en till mig själv också :)

Hela morgonen har vi städat i lägenheten, jag har tvättat, fixat och donat. Slängde mig sedan i duschen och sen rusade vi ner till stan. Blev en sallad´s bufe till lunch, mumma! (Jag byggde på höjden kan ja lova ;)

Köpte mig en lång & fin tröja på carlings som är svart utanpå & rosa innutiiii -fiiin- Eftersom de enda byxorna jag kan ha gick sönder igår i dragkedjan nere vid foten blev jag TVUNGEN att köpa ett par nya idag. Jag hade tänkt mig ett par billiga "släng" jeans men det slutade helt tvärt om, men jag ÄLSKAR DOM <3 Ett par stora baggie byxor. OJOJ Ska man bygga så ska man, då kan man inte gå runt i tajta jeans och se snygg ut. Här är det stora byxor som förhoppnings vis kommer fyllas ut med lite muskler. För övrigt ville jag så gärna hinna med att styrketräna idag men ibland räcker inte tiden till.... suck

I morgon bitti får jag besök .. shooo skoj skoj!! Och jag är ledig i helgen WIIIII helt underbart.

Sitter på jobbet, så nu är det dags att avsluta. Ha det super allihopa!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING