tisdag 17 februari 2009

Happy

Shooo ibland leker livet... och det går framåt kul kul! :)
Många tankar i huvudet och många funderingar. Eget företag är något jag drömmer om och hoppas det är på gång så snart som möjligt.

Jobb 14-20 sen traskar jag hem och slår på Andra Avenyn - mitt favvo program.
Någon som vill göra mig sällskap ?? : )

Min andra lediga helg på jag vet inte hur länge, helt otroligt. JAG ÄR LEDIG I HELGEN!! :D Shohooo jag studsar på moln den här veckan.

Better Bodies jeansen ligger ute på hemsidan nu, http://www.betterbodies.se/ Ta en titt vetja. Under rubriken Products -News - Womens. JAG SKA HA! :D Byggar jeans is the shit!

Dags att plocka på sig utrustning för kylan.. Jobb jobb jobb

PUSS&KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Ahh själv ska ska jag jobba natt i helgen / Ajjan

MIN GODING

MIN GODING