lördag 14 februari 2009

BEN ben ben

Dags för ett inlägg nu... blir dåligt med det när man har besök :) Det är mycket man ska hinna med och då blir det dåligt med tid till datorn ;D

I går var vi på bio - Benjamin Button. Lite seg i början men sååå himla bra och helt underbar. Sen att Brad Pitt är med i filmen är ju aldrig fel ;D

I dag har vi vart i väg och gymmat med Anli på IKSU. Det blev ett BEN-PASS som kändes grymt. Dock blir jag grymt förbannad på baksida lår som kan slänga sig i väggen! Kan varken köra tungt eller lätt så känner jag av bristningen jag fått för längesen, det blir att köra lätt lätt lätt. PISSTRÅKIGT.

Ikväll blir det att hämta mat & kolla på melodifestivalen, lyxa till det med lite rödvin och bara slöa.

10.00 i morgon bitti kommer Anli hit på frukost, bliiir nicee. Äta äta äta :D

1 kommentar:

Anli sa...

ÅÅÅÅÅÅÅ va GÖTT de ska bliiiiiii!! :D

MIN GODING

MIN GODING