tisdag 3 februari 2009

Gym, kyckling, jobb



Gjorde precis en beställning - såå grymt bra pris på no exlode´n 299:- (veckans vara) http://www.svensktkosttillskott.se/

I går hade jag en värdelös dag. Jag ville bara sjunka genom jorden och aldrig mer komma tillbaka. Så det blev aldrig något inlägg och tur är väl det. Man ska inte lägga onödig energi på sådant som inte är värt det och absolut inte här i bloggen, för dåliga dagar kan smittas ;)

Idag vaknade jag av mig själv och var på ett lite bättre humör. Har precis kommit hem från gymmet och jag ökade i reps!! :) shooo, det blev
Lats drag
En hantels rodd
Drag till haka
Axelpress
Biceps stång
Biceps hantel

Dock hade jag väldigt dåligt tryck i biceps och det tog bara stop :I

Kycklingen är i ugnen och snart är den i min mage.

Blir jobb 16-20 .. Se om man kan få se några muskulösa karlar idag :D haha

3 kommentarer:

Anonym sa...

Får väl kolla min facebook ; ) .... Men om dåligt tryck ... sänk till lättare vikt o kör fler reps . ; )

Anonym sa...

Ahhh glömde ju skriva att det var jag som gjorde ett inlägg hahaha . / Ajjan

Anli sa...

Hörrööö skicka över några muskulösa karlar till mig äru bussig ;) :P

MIN GODING

MIN GODING