fredag 27 februari 2009

Jobb


Snart är det daxs för stängning, sitter i reception på jobbet och här kommer jag sitta hela helgen. Jobb jobb jobb money money money.


I morgon kväll blir det middag och planering hos Anli. Vi ska även skicka iväg en beställning - KUL! Då får man paket :D

Till veckan blir det full smäckat schema (som vanligt) Blir jobb, coachning, möte och så har jag lovat att bjuda Anli på lunch - Rost. Något som jag ser väldigt fram emot är att träffa en person som jag gick hos när jag pluggade i Vindeln, heeling. Precis vad jag behöver just nu, lite vägledning.

Det är fredag och jag sitter redan och pratar om veckan, det är helg för gudskull - eller jobb var det ju. Min första hel ledig dag är den 26/3 ... SHOOO kommer jag överleva?
Ni som är lediga iaf, njut av helgen och gör något skoj!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING