lördag 21 februari 2009

Ramlösa, Jucie, Apelsiner, Kesella, Halstabletter & Nötter
Blir man frisk då?

Jag som hade tänkt o bjuda på en bild, men se så fin jag blev. Precis exakt sådär känner jag mig.

Jag traskade iväg till närmaste Ica för att få lite luft och för att inhandla diverse. Det var inte det bästa jag kunde göra, det blev både tung och svettigt.

Idag har jag jobbat framför datorn med lite matscheman, kollat skidor och tagit det lugnt. Jag är parkerad i soffan och kommer vara det för resten av kvällen.

Mamma&pappa är i Sthlm och strosar runt. Njut av tiden och shoppa mycket!!! :)

Saknar alla i Karlskoga, önskar jag kunde vara där nu... Men tiden går fort, så snart ska ni nog se att jag är hos er ;D

2 kommentarer:

Anonym sa...

kom hem du lottis

Anonym sa...

när kommer nya träningsbilder på dig ?

MIN GODING

MIN GODING