måndag 9 februari 2009

La la la

Express klasserna gick super bra, skönt att få ta i och rensa kroppen lite... Har städat, städat och städat lite till.. Äntligen kanske man kan bo här utan att få ångest av att ta ett kliv in genom dörren.

Har en otäck känsla i kroppen, ibland svartnar det framför ögonen och jag får svårt att andas. Gillar det inte! Jag vill bara gömma mig under täcket..

På torsdag morgon får jag besök och jag längtar och hoppas att tiden går snabbt. Ska bli kul att få sällskap från hemmaplan och önskar jag kunde komma hem och hälsa på er allihopa..

Blir jobb 18.30-21.00 ... Sen home sweet home.

Jo förresten, fick en kommentar och visst är det självklart att det gör ont att tatuera sig, det är en smärta som inte går att förklara, smärta som ger en otrolig kick i kroppen. Har man gjort en tattoo vill man bara ha fler. ;D Funderar på en till vet inte vart bara eller hos vilken tatuerare jag ska göra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för grattiset!!!! = )
Nu är vi hemma och än så länge går allt bra.... men har bara varit hemma i ca 2 timmar =)
Hoppas vi ses snart. Du här eller jag där!
Kram
Ps. Mina M hälsar (Michael & Melwin)

MIN GODING

MIN GODING