söndag 15 februari 2009

Bra söndag

Gympasset blev följande

Bröst press
Bröst i smith
Bröst i kable
Triceps, hammar
Triceps rep
Triceps dips

Fick grymt bra tryck i musklerna och ökade i reps, KUL!

Fick lite massage efter träningen och det var precis vad jag behövde. Borde egentligen boka tid en gång i veckan, men vem fan har råd med det?! Usch sååå dyrt!

Blev kyckling thai, ris & grönsaker till middag. Muummma, efter middagen åkte jag & Anli till Willys för att handla. Jag är mycket nöjd med inköpet och nu kan jag mata kroppen ett tag till.

Följde mitt besök till tåget och efter det traskade jag & Anli hem för att äta kesella-mix
2,5 dl kesella
Blåbär & Hallon
Mixmix mix, toppa med lite apelsin. Mums ner i magen! :)

Blev en kopp te också och lite beck .. sen sängen. godnatt :D

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING