måndag 5 januari 2009

UMEÅ

Efter många om och men startade bilen och vi begav oss in till Örebro igår för att äta Kina mat innan det var dags att kliva på tåget.

Jag börjar få panik på att åka tåg. Det är trångt, man sover tillsammans med främmande människor, det går inte att slappna av när man sover för att tänk om man skulle missa sin station och jag vaknar flera gånger av att jag tror att jag ska dö. Det går sjukt fort och hela kupén skakar. USCH!

Jenny var snäll och hämtade mig på station och jag hoppade i säng det första jag gjorde. Ställde kl på 10.00 och tog mig upp och fyllde på kroppen med energi och laddade inför express klasserna som jag körde 12.00

Har jobbat 15.45-19.45 och sitter nu jag framför tvn. Har nyss ätit havregrynsgröt & proteindrink. Jag hör hur daimglassen ropar på mig i frysen, den vill ner i min mage och den ber om det. Jag lovar ;)
För på onsdag börjar allvaret. DIET 2009.. i morgon är det jag som åker till Ica Maxi och fyller på skafferiet. Kommer bli en hel del mat den här gången. Muskler muskler kom till mig.

Jag saknar alla där hemma men hoppas på massa besök den här våren !! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

KLart du ska få besök vännen!!

AJJAN

MIN GODING

MIN GODING