onsdag 7 januari 2009

28 minuter

Phu, 28 minuter tog det att få i sig lunchen, bestående av tonfisk, pasta, harri cornverts och keso.

NYHET!
Den 19 börjar jag coacha person nummer 2 :D
Är grymt taggad och det ska bli riktigt kul. Kommer att coacha på distans då personen bor i Karlskoga. Vi kommer köra i 7 veckor och efter det stämmer vi av och ser hur det känns.

NYHET 2!
Jag har sökt företagsekonomi A & små företag A. Vet dock inte än om jag har kommit in, eftersom jag anmälde mig lite sent och kurserna börjar i Februari.

NYHET 3!
Jag har planer på att skaffa en hemsida och letar nu efter någon som kan sådant?

1 kommentar:

Anonym sa...

Mixer lottan, det är ett måste, där klämmer du i massor av kesella. Hoppa över vanlig mat, det är 2000 talet och det finns tillskott..../L

MIN GODING

MIN GODING