torsdag 15 januari 2009

Honung


Te & honung . . räddar min hals för tillfället.

Anli var här och vi pratade nog om det som intresserar oss mest . :) Vi kollade bloggar, funderade, drömde oss bort och kom fram till att vi ska försöka satsa på att träna tillsammans en gång i veckan. Eller försöka och försöka, vi ska! Dock tränar vi på olika gym och det är de som är enda nackdelen, men vi gör ett försök. Ska bli grymt är mycket taggad bara jag får bli frisk. Äntligen kanske man kan få ta i på riktigt, det är ju så mycket lättare om man är två.

Idag består min kost av gröt & protein. . Måste handla, orkar inte laga mat.. Lat ja, jag vet.

I morgon är det fredag och helg. Låt mig bli frisk, låt mig få nya krafter så hej det dundrar!

2 kommentarer:

Anli sa...

Body Fitness om 2 år, yeea baby jupp jupp yea yea jupp (Härmar coleman)

;)

Anonym sa...

Ähh Jerry levde på protein o gröt i 3 år så va faan !!! Underskattad byggarmat hahaha

/ VInnie ; ) You know who!!

MIN GODING

MIN GODING