söndag 18 januari 2009

Söndag - slöardag


Fläskfile, klyftpotatis och rödbetor med getost bestod middagen av igår. Rödvin och chokladkaka slank även ner det och gud så gott det var. Tack tack! :)

Nätterna är värst, jag har ont över allt, svettas och får panik. Vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vill bli frisk.

Började dagen med en film och jag stannar nog framför tvn idag också. Ska iofs laga matlådor till veckan och försöka fixa med ett nytt pass till vattenträningen.

Måndag i morgon och det är bara att ta sig i kragen och gå iväg till jobbet.

1 kommentar:

Ovanliga vantar sa...

Hej ja jag tror ja har hittat rätt person att fråga. ja kommer me tåg från malmö å landar i Umeå 07.00 på Torsdamorron, blir upphämtad 09.00 för att köra längskidor på gamliavallen, var äter ja en bra, stor å nytti frukost smidiast 07.00?

MIN GODING

MIN GODING