onsdag 7 januari 2009

MAT

Kan någon komma hit och mata mig?! Jag har kommit halvvägs på tallriken och är proppmätt. Haha bara o tvinga i sig.

Gym passet gick kanon och jag började se stjärnor. Underbart!
Efter mitt pass coachade jag x och även det passet gick bra.

Gör mitt första jobb pass i receptionen på gymmet idag. 16-21.30
spännande men nervöst.

Vill ge en stjärna till Anneli http://anneli-johansson.blogspot.com/ Tänk om vi tränade på samma gym och samma tider. Fan vad bra det skulle gå. Hon kör hårt och vi vill ungefär detsamma.

Nej, nu måste jag fortsätta med maten. Skriver mer sen :)

1 kommentar:

Anli sa...

Puss på dej gumman, du är en stjärna du :) Vi får köra några grymma pass tillsammans :) Får komma & gäst träna nån kväll, så får du komma upp på iksu oxå ;)

MIN GODING

MIN GODING