fredag 23 januari 2009

Sloow protein

Köpte proteinet i mint choklad :)

FREDAG :D och det innebär helg men även jobb för mig hela helgen, jobb jobb jobb..Fredag, lördag och söndag. Jobb Måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Är inte ledig förrens nästa fredag och då har jag planerat in träning med Anli på IKSU. Ska bli grymt kul att träna med denna tjej och jag är laddad som få!

Idag har jag lunchat på Rost med min klient och gjort lite ärenden på stan. På väg hem gick jag förbi gymgrosissten och jag KUNDE INTE hålla mig så jag klev in och gick ut med en påse Sloow Protein. Laddad som tusan och jag vill sätta igång och träna på riktigt nu när jag blir frisk..

Ikväll är det let´s dance och god mat med Jenny. Äntligen är hon hemma en kväll ;)

Håller på att registrera företag :D Ska inskaffa nya visit kort också.. Det finns många drömmar och tankar i mitt huvud.

2 kommentarer:

Anli sa...

Om man får bli frikker nån jäkla gång, men det jag e på bättringsvägen.. huvva.. nu vill jag upp o slita i vikterna!

Anli sa...

ÅÅ fairings protte e så jäkla gött, specielt mintchokladen. Har kört på d ett tag nu, gått över helt o hållet till att bara ta kasein o bara köra vassle när jag bakar.. På tal om d dax för en drink!! ;D

MIN GODING

MIN GODING