onsdag 21 januari 2009

Många tankar i huvudet

Upp och hoppa kl 8.00, fylla kroppen med energi och traska iväg till gymmet där jag coachade x och det gick såååå bra!! Fick även reda på att det finns en person nummer tre som vill bli coachad. Vad händer?! :D:D Kan jag leva på det här snart? Dags att starta eget företag nuuuu. Jag vill jag vill!!

Har precis slängt in kycklingfileér med krossade tomater och hackade tomater med curry & basilika i ugnen. MUMS

Många tankar i huvudet just nu. Vad ska jag göra till sommaren? Vart ska jag jobba? Vart ska jag bo? Umeå, Karlskoga?? och vad vill jag egentligen? Vad ska jag göra till hösten? Vart ska jag jobba? Vart ska jag bo? Vad vill jag göra? Kaos kaos kaos. Jag VILL veta och jag vill vara förberedd.

Bor för övrigt nästan själv i lägenheten nu förtiden, jag vill gärna ha sällskap så kom gärna hit och umgås med mig. Då blir jag glad :)

Topplistan just nu:
Markus Fagerwall - If you don´t mean it
Anna Ternheim - What have I done
Martin Stenmarck - A million candles burning
Jill Jonsson - Top of the world
Sonja Aldén - Du får inte
Lady Gaga- Poker face

Ja, det är en väldigt blandning :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klarre du ska bo hos mig ; P
/ Vinnie

Anli sa...

Hörrö vart e Penny dååå?? haha

MIN GODING

MIN GODING