söndag 25 januari 2009

Söndag

HEJ & HALLÅ

Dåligt med inlägg nu. Jag jobbar hela helgen och när jag kommer hem på kvällarna somnar jag nästan direkt.
Igår åkte vi i backen och jag flög i ett gupp och landade på ena skinkan. AJJ! Efter en effektiv arbetsdag var jag totalt slut i går kväll när jag kom hem vid halv nio. Jag lyckades få i mig hemma gjord vegansk sushi som Helena & Jenny duktiga hade gjort, tack tack. Även massa choklad och efter det däckade jag som en liten bebis.

Hostar och hostar men i morgon har jag bestämt mig för att vara frisk. Då börjar det på allvar igen. Mat-träning-mat-träning och sova. Jag mår bäst av det. Har fuskat nu de senaste dagarna pga av MENS-SUG!! BLÄÄÄ! Jag ska nog börja äta mina piller igen, då slipper jag allt sug och all smärta.

Idag dansar jag på moln, har vaknat på ett strålande humör. Hoppas det får sitta iiiiii hela dagen. Jag hööör hur vikterna skriker på mig från gymmet - KOM HITT, LYFT MIG nuuuuuu :D

Har jobbat hela morgonen med matschema, recept planering osv till klient nr2 men nu ska jag njuta av en timmes ledighet och sen iväg och jobba.

Ha det gott allihopa.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING