onsdag 7 januari 2009

START

Vi kallar det bulk istället. Mat, mat mat - träning träning träning.

Startade dagen med en stor frukost bestående av havregrynsgröt, fullkornsbröd med keso, proteindrink, kaffe, fiskolja & rosenrot... Laddar inför ett hårt och grymt pass i gymmet. Kommer lägga ner mycket energi och tid på gymmet fram över då jag har som mål att bygga en hel del muskler och muskler kräver mat som sagt :) Har bett Jenny att följa med när jag kör gym-passet, då kan jag ta i ordentligt och då blir det som allra bäst.

Har laddat drinken till efter passet och kyckling är på tining. Mums!

Jag kommer aldrig behöva gå hungrig :) Proppmätt istället :)

Har en nyhet att berätta .. som jag är grymt taggad för.. men de berättar jag lite senare idag. Måste fixa inför gymmet 11.00 :)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING