torsdag 1 januari 2009

Promenad

Tack till Ajjan som fick med mig ut på en promenad. Det blev två varv i aggeruds spåret, annars hade jag bara legat framför tvn hela dagen. Det var riktigt skönt att få komma ut en sväng och det var precis vad jag behövde. Snart kommer Mimmi och hämtar upp mig och vi ska åka och hälsa på. på Gästis ( Mitt sommarjobb <3 Hoppas L är där, jag saknar L så mycket!

Ikväll blir det Kebabsallad och Smala Sussie tillsammans med Tony&Ajjan. Jag älskar Tonys stuga, lugn&ro precis vad jag behöver.
Låt dessa dagar gå väldigt sakta.. snälla..

.



2 kommentarer:

Penny sa...

Snart kommer min Fiia hem! Tycker du vart risigt dålig på att uppdatera dock :)

Anonym sa...

Håller med Jenny. Risig på att uppdatera!

Ps. Kul att se dig häromdan.
Kram

MIN GODING

MIN GODING