söndag 4 januari 2009

Sista dagen, hejdå?

Oj! Åter igen dålig på att uppdatera bloggen, fyy! Sen nyår har jag försökt att vila, men det är inte lätt kan jag lova. Jag vill så mycket och har så mycket att göra. I fredags var det fullt på schemat och först var jag och träffade Sussie, Nell & Ann-Sofie. Nell har blivit så stor och hon är såååå söt! Efter det åkte jag till Anna och hälsade på och ja, jag vill också ha barn! Stor mage, barnvagn och jaaaaa jag vill! På kvällen tog jag bilen ner till Degerfors där jag hade blivit bjuden på middag hos Jenny & Cathrin, mums!! Det blev singstar hela kvällen och jag vann med Britney Spears, ohyeah!

Lördagen starades med lite jobb och sen blev det sista passet på gymmet. Jag hade tänkt vila ons-sön från gymmet men jag var bara tvungen att få köra lats-maskinen en sista gång. <3
Jag bjöd min mor på middag och vi tittade på sex and the city filmen, sååå bra! Efter det tog jag en sväng förbi brorsan och hälsade på.

Idag är det söndag och jag lämnar hollywood.
Det är med blandade känslor jag lämnar Karlskoga och sätter mig på tåget till Umeå.


Morgonens konversation med Jenny.

Jenny säger:
ja de är sant..
Jenny säger:
fan du är ju värsta kärleksguru ju! ;D
Fiiiaa - hemma i Karlskoga säger:
haha klart
Fiiiaa - hemma i Karlskoga säger:
jag har vart med om mycket hahahha
Jenny säger:
haha, trots dina unga år
Fiiiaa - hemma i Karlskoga säger:
precis. shyy jag är 30
Jenny säger:
60 egentligen
Fiiiaa - hemma i Karlskoga säger:
haha ja ! : )
Jenny säger:
fångade i en 20 åringskropp

Hur var det här med ålder nu igen?
20,30,40,60 ? Jag har ingen aning längre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Min love guru ; )Fast du åkte hem till Carro istället . Får ta det en annan gång . :P pöss

MIN GODING

MIN GODING