torsdag 15 januari 2009

Home och sjuker

Tjoo.. Sjukanmälde mig idag också, halsen gör ont och kroppen är tung. Blääää! Har i alla fall vart iväg och hämtat mina glasögon, jag var tvungen att ta mig ut även om det var tungt. Så halleluja JAG SER SOM EN KUNG! Att jag inte tog tag i kragen tidigare ... om jag tar av mig dom nu så ser jag... ingenting. hahah

Anli kommer hit på besök efter jobbet. Hon är krasslig hon också så vi får vara sjuka tillsammans och snacka en massa skit..

Jag är ledig i helgen och det är väl tur det. Jag har inte råd att vara sjuk och dessutom blir jag rastlös as hell... Måste iväg på stan och inhandla lite saker som behövs till lägenheten och ska ev hoppa in och jobba en timme på jobbet. Fick erbjudandet att ha pass eller sitta i repan och nu finns det ju bara ett val att välja. För att träna finns ju inte i tanken just nu..

suck..

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING