torsdag 29 januari 2009

Nyduschad

Finns det något skönare än att vara nyduschad?? Ne precis, jag tror inte det.
Det skulle väl vara nytränad i så fall :D

Fräsch, trött och på gott humör... JAG ÄR JU LEDIG I MORGON!!! :)

Hungrig som en varg efter jobbet slängde jag i mig en tonfiskburk med lite ris & pesto.
Fortfarande hungrig så jag får väl slänga i hopp protein fluff om ett tag. Efter ett hårt pass på gymme är jag hungrig varje timme, varje minut :D muscle muscle...

På tal om muskler måste jag nog ta lite pics och kolla formkollen.. Jenny kommer snart hem .. Om jag minns ska jag be henne leka fotograf ...

shooo vilken underbar kväll :D (vad har jag tagit egentligen ;) ???

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får väl plåta jag annars ; )
Tar med kameran !!
/ Vinnie

Anonym sa...

Jag vill också träna !!!!!
Nu e de min tur att gnälla som du gjorde förra vecka ; ) Jäkla förkylning / Ajjan

Anonym sa...

Tjosan. Vill säga att du är en bra inspirations källa :) o din blogg är rolig läsning med.
Vad har du gått för utbildning, eller vad heter den som gör en till "hälsocoach"? :) kul o veta
/Fredde

MIN GODING

MIN GODING